Musky Bluetooth Speaker DY52 - سماعات سبيكر موسكي

أضف تقييماً

تفاصيل المنتج







 

روق دماغك وإعدل مزاج واسمع مزيكا بجودة صوت مثالية وبسعر مناسب وخفيفة وتعيش معاك وعشان صعب تلاقي كل ده فى حاجة واحدة إحنا جبنالك سماعات سبيكر موسكي اللي جامعة كل المزايا ف نفس الحاجة ..

سماعة سبيكر موسكي مميزة بأمكانية التوصيل للبلوتوث عشان تشغل اللى انت عايزه من موبايلك او توصلها بالابتوب من غير ما تحتاج وصلات ولا سلوك ومش بس كدة ده بجانبإمكانية انك تقدر تاخد مكالمات من خلالها عن طريق المايك من غير ما تفصل السماعة من اي مكان .. وطبعا جودة صوت المايك مثالية ده غير تصميمها المثالى اللى هيخليك تاخدها فى شنطتك بسهولة .. لانها مناسبة لاي مكان بتشتغل عن طريق الشحن بكابل ال USB وبتوصلها عن طريق البلوتوث أو كابل السماعة العادي وكمان تقدر تستخدم كابل ال AUX او تدخلها كارت ميموري ، ده غير انك تقدر تشغل الراديو كمان ..

سماعة السبيكر موسكي مزودة بجسم خارجى صلب جداً، وده عشان تستحمل الصدمات والسفر والتنقلات وتعيش معاك ، السماعة دي جامعة كل الامكانيات الممتازة فى حاجة واحدة بسعر رائع وجودة ممتازة ، هتكون معاك وتروق بيها فى البيت او في الخروج واللمة مع صحابك .. استمتع بالمزيكا فى أى مكان وفى أى وقت مع السماعة الموسكي.

إطلبوها دلوقتي من Mo shopping .. متوفرة لفترة محدودة وبكمية محدودة بسعر رائع !



المزيد من المنتجات

8858750089530320946

أضف تقييمك